JAK PODAT REKLAMACI?
Prodávající:
Konsimo S.R.O, Kurzova 2222/16 PRAHA 13 – STODŮLKY, 155 00 PRAHA 515
Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady
Místo a způsob podání reklamace
Reklamaci můžete uplatnit zasláním popisu problému e-mailem na adresu reklamace@konsimo.cz nebo poštou na adresu: Konsimo S.R.O, Kurzova 2222/16 PRAHA 13 – STODŮLKY, 155 00 PRAHA 515. Samotný výrobek však zašlete prosím na následující adresu pro vrácení zboží: Paxy – Konsimo, ul. Vratimovská 681/80, 71900 Ostrava – Kunčice. Reklamované zboží nezasílejte na dobírku, jakékoliv takto vracené zboží nepřijímáme.
Reklamované zboží nezasílejte na dobírku, jakékoliv takto vracené zboží nepřijímáme.
K odstranění vady převezme prodávající věc na vlastní náklady.
Podmínky pro reklamace
Podmínky pro reklamace jsou popsány v obchodních podmínkách obchodu.
Kupující může vytknout vadu, která se na věci projeví v době dvou let od převzetí.
Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud vadu sám způsobil.