Informace a FAQ

Kde mohu zkontrolovat stav své objednávky?

Jakmile budou dokončeny další kroky objednávky, obdržíte e-mailem aktuální informace. Kromě toho můžete po vytvoření účtu na webových stránkách Konsimo zkontrolovat stav své objednávky v zákaznickém panelu.

Přeprava do zahraničí.
Do zahraničí nezasíláme.

Dobírka.
V současné době nemůžeme nabídnout dobírku.

Jak mohu zjistit cenu za dodání mých produktů?

Náklady na doručení se vypočítají při přidání produktu do košíku. Náklady na doručení se vypočítávají na základě velikosti a hmotnosti objednaných produktů. Při přidání produktu do košíku se v malém vyskakovacím okně zobrazí náklady na doručení. Pouhé přidání produktu do košíku neznamená jeho zakoupení. Z nákupního košíku můžete nezávazně odebírat a přidávat produkty.

Jak obdržím svou objednávku?

V závislosti na objednaných produktech obdržíte objednávku prostřednictvím kurýra nebo specializované logistické společnosti.

Je možné nábytek sestavit a přivézt?

Tuto možnost bohužel v současné době nenabízíme.

Jak mohu zaplatit za svou objednávku?

Nabízíme několik způsobů platby – klasickým převodem a přes PayU.

Jak mohu výrobek vrátit/reklamovat?

Zakoupený produkt můžete vrátit před uplynutím 30 dnů od nákupu. V případě vrácení zboží – odstoupení od smlouvy je zákazník povinen uhradit náklady na zpětné zaslání.
Pokud jste obdrželi poškozený nebo vadný výrobek, nahlaste nám prosím problém. Prověříme problém a navrhneme nejvýhodnější řešení. Vaši stížnost vyřídíme nejpozději do 14 dnů.

Vrácení zboží nebo reklamaci můžete nahlásit kliknutím na odkaz „Reklamace“ v dolní části zápatí nebo nás můžete kontaktovat e-mailem. Naši konzultanti vás provedou celým procesem.

Více informací o reklamacích a vrácení zboží najdete v obchodních podmínkách našeho obchodu.

Kde najdu informace o aktuálních akcích/slevách?

O všech akcích a slevách vás informujeme. Rychlejší přístup k nim získáte vytvořením zákaznického účtu na webových stránkách Konsimo.

Je možné nakupovat na splátky?

V současné době neumožňujeme nákupy na splátky.

Mohu změnit látku vybraného čalouněného nábytku?

Ve společnosti Konsimo chceme vyjít vstříc očekáváním našich zákazníků, a proto u některých výrobků umožňujeme změny potahových látek – podrobnější informace vám poskytnou naši pracovníci na infolince.