OBCHODNÍ PODMÍNKY

OBCHODNÍ PODMÍNKY INTERNETOVÉHO PRODEJE A PRODEJE NA DÁLKU SPOLEČNOSTI KONSIMO SP. Z O.O

§ 1 ÚVOD

1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „Podmínky“) vymezují pravidla pro poskytování služeb a prodej zboží společností Konsimo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółkę komandytową se sídlem v Poznani, ul. Marcelińska 90, 60 – 324 Poznań, zapsaná v rejstříku podnikatelů Národního soudního rejstříku vedeném Okresním soudem Poznań – Nowe Miasto a Wilda v Poznani, 8. obchodní oddělení Národního soudního rejstříku pod číslem KRS: 0000539891, DIČ: 7792427567 | IČO: 360618149, tel.: +420 228 880 930, e-mail: konsimo@konsimo.cz (dále jen: „Konsimo“) pro podnikatele a spotřebitele v rozsahu, v jakém jsou kupující schopni zařídit interiéry komplexně v souladu s popisy zboží a služeb prezentovanými na webových stránkách Konsimo.

2. Za účelem realizace výše uvedených služeb a prodeje zboží umožňuje Konsimo spotřebitelům a podnikům objednávat služby a nakupovat zboží prostřednictvím internetového obchodu Konsimo a také prostřednictvím aukčních portálů s využitím elektronických prostředků komunikace na dálku (tj. Internetu).

3. Internetový obchod Konsimo je určen k provozu pomocí plně nainstalovaného prohlížeče Mozilla Firefox verze 40.0.3 nebo vyšší a Microsoft Internet Explorer verze 9.0 nebo vyšší na počítači IBM PC kompatibilním s operačním systémem Windows nebo Linux s přístupem k internetu. Internetový obchod je přizpůsoben k prohlížení s rozlišením obrazovky 1024 x 768 bodů, s možností ukládání cookies a povoleným Javascriptem ve webovém prohlížeči.

4. Místem plnění ze strany Konsimo v případě objednávky učiněné Zákazníkem podle těchto Podmínek jsou prostory, do kterých bylo dodáno objednané zboží nebo ve kterých byla provedena služba objednaná Zákazníkem.

5. Pokud jde o poskytování služeb elektronickými prostředky, jsou tato nařízení nařízeními ve smyslu článku § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů.

6. Zákazník může kdykoli nahlédnout do aktuálního znění těchto obchodních podmínek v sekci „údaje o prodejci“ která je k dispozici na každé produktové stránce nebo na webových stránkách www.konsimo.cz..

7. Reklamace zakoupeného zboží (služby) a odstoupení od smlouvy ze strany zákazníka vyžaduje předložení příslušných prohlášení na adresu: MAGAZYN KONSIMO, ul. Czarnieckiego 56, 62-040 Puszczykowo, centrála Konsimo na ul. Marcelińska 90, 60 – 324 Poznań nebo e-mailem na následující adresu: konsimo@konsimo.cz (za podmínek uvedených v těchto Podmínkách)

8. Zaslání zboží v souvislosti s odstoupením od uzavřené smlouvy, jakož i v souvislosti s reklamací zboží nelze provést formou dobírky.

9. V odůvodněných případech má Konsimo právo odmítnout uzavření smlouvy o prodeji zboží/poskytnutí Služeb.

10. V případě hrubého porušení Pravidel Internetového obchodu Zákazníkem může KONSIMO s okamžitou platností zbavit Zákazníka práva používat Internetový obchod.

11. Uvedeno v obsahu odd. 10 mohou být sankce uplatněny zejména tehdy, když:

a) Zákazník uvedl při registraci do Internetového obchodu Konsimo nepravdivé, nepřesné, neaktuální, zavádějící, porušující práva třetích osob,

b) zákazník prostřednictvím Internetového obchodu Konsimo porušil osobnostní práva třetích osob,

c) zákazník se dopustil jiného než výše uvedeného porušení obsahu obecně platných, platných právních předpisů nebo obecných zásad souvisejících s užíváním internetu, poškozující dobré jméno společnosti Konsimo,

d) Zákazník zbavený práva používat Internetový obchod Konsimo se nesmí znovu zaregistrovat bez předchozího souhlasu společnosti Konsimo.

§ 2. DEFINICE UVEDENÉ PRO ÚČEL PODMÍNEK

1. Konsimo – Konsimo sp. z o.o se sídlem v Poznani, ul. Marcelińska 90, 60 – 324 Poznaň, zapsaná v rejstříku podnikatelů Národního soudního rejstříku vedeného Okresním soudem Poznaň – Nowe Miasto a Wilda v Poznani, VIII. hospodářské oddělení Národního soudního rejstříku pod číslem KRS: 0000539891, DIČ: 7792427567 | IČO: 360618149, tel.: +4XXXXXXXXX, e-mail: konsimo@konsimo.cz dále „Prodejce“.

2. Spotřebitel – fyzická osoba, která činí s podnikatelem právní úkon, který přímo nesouvisí s jeho obchodní nebo profesní činností.

3. Podnikatel – fyzická osoba, právnická osoba a organizační složka, která není právnickou osobou, podnikající nebo odbornou činnost vlastním jménem.

4. Zákazník – spotřebitel nebo podnikatel nakupující službu nebo zboží prodávané společností Konsimo prostřednictvím Internetového obchodu Konsimo, dále také kupující.

5. Objednávka – objednávka dodávky zboží prodávaného Konsimo za úplatu spolu s příkazem k převodu jeho vlastnictví na Zákazníka, jakož i příkazem k provedení služby provedené společností Konsimo pro Zákazníka, který zadal objednávku.

6. Zboží – produkty zakoupené Zákazníkem v Internetovém obchodě KONSIMO.

7. Nadrozměrné zboží – Zboží, které nelze v den nákupu osobně vyzvednout na dané prodejně KONSIMO. Jedná se o: nábytek, čalouněný nábytek, rámy (postelí), matrace a koberce.

8. Internetový obchod KONSIMO – internetová služba na www.konsimo.cz (dále také jen „Internetový obchod“) umožňující Zákazníkům Konsimo zadávat Objednávky.

9. Veřejná dražba – způsob uzavření smlouvy spočívající v tom, že spotřebitelé, kteří se dražby fyzicky zúčastní nebo se jí pravděpodobně zúčastní, předloží dražebníkovi v transparentním řízení konkurenční nabídky, přičemž vítězný dražitel je povinen smlouvu uzavřít a v případě odstoupení od smlouvy vítězným dražitelem není oprávněn odstoupit od smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory nebo na dálku.

10. Zaměstnanec KONSIMO – osoba zabývající se obsluhou zákazníků v prodejně KONSIMO

11. Oddělení SERVICE PACK – Oddělení zákaznických služeb, které se zabývá kontaktem se zákazníkem, expedicí zásilek, přijímáním vratek a vyřizováním reklamací.

12. Služba SERVICE PACK (také jen „Služba“) – Přepravní služba (dále jen: „P“) / přeprava + vynáška (dále jen: „PV“) / přeprava + vynáška + montáž (dále jen: „PVM“), jejichž cena a rozsah jsou uvedeny poté, co zákazník vybere zboží kurzorem a zadá PSČ místa předpokládaného dodání zboží. Služba je poskytována prostřednictvím:

a) Oddělení SERVICE PACK – v případě Služeb poskytovaných v terénu: Poznaň, Leszno, Święciechów, Lipno, Osieczna, Pawłowice, Rydzyna, Suchy Las, Złotników, Chyby, Baranów, Przeźmierowo, Wysogotowo, Skórzewo, Plewiska, Komorników, Luboń, Swarzędz, Koziegłowy

b) DPD – v případě Služeb poskytovaných na území Polska (kromě čalouněného nábytku);

c) No Limit – v případě služeb poskytovaných na území Polska, jejichž předmětem je čalouněný nábytek objednaný Zákazníkem.

13. Ceník – seznam služeb poskytovaných Konsimo Zákazníkům spolu s poplatky za jejich realizaci.

14. Přepravce – Řidič / osoba provádějící Službu SERVICE PACK.

15. OZ – Objednávka zákazníka. Dokument obsahující nezbytné údaje zákazníka (osobní údaje, přepravní údaje, zakoupené zboží, částka nákupu) potřebný k dokončení uzavřené transakce nákupu zboží/služby v souladu s těmito pravidly.

16. Přepravní list nebo PL – doklad doprovázející Zboží při přepravě, na kterém Zákazník potvrdí převzetí Zboží.

17. Pracovní den – každý den v týdnu, kdy je možné provést objednávku zboží/služeb v Internetovém obchodě Konsimo (od pondělí do neděle).

§ 3. ROZSAH SLUŽEB

§ 4. INFORMACE O ZBOŽÍ A CENÁCH

1. Veškeré informace o zboží, zejména katalogy, prospekty a další informační a reklamní materiály umístěné na stránkách www.konsimo.cz, nepředstavují nabídku ve smyslu zákona 89/2012 Sb. Občanský zákoník Uvedené informace představují výzvu k uzavření smlouvy ze strany potenciálních zákazníků společnosti Konsimo.

2. Barvy fotografií zboží zobrazené na obrazovce monitoru se mohou mírně lišit od skutečných, což je výrazně ovlivněno kalibrací a typem monitoru používaného Zákazníkem.

3. Ceny zboží jsou uvedeny v popisu zboží. Všechny ceny zboží jsou ceny včetně DPH a jsou uvedeny v českých korunách.

4. Cena služby SERVICE PACK odpovídá popisu v dané aukci / záložce Internetový obchod a závisí na rozměrech a váze počtu objednaného Zboží v závislosti na Zákazníkem zvolené doručovací adrese na území ČR. V případě kombinovaných objednávek se ceny Služby sčítají.

§ 5. JAK OBJEDNAT A VYZVEDNOUT ZBOŽÍ / SLUŽBU SERVICE PACK

1. Pro nákupy v záložce OnlineShop je nutné zaregistrovat potřebné údaje o zákaznících pro založení účtu a provádění transakcí. V procesu registrace Zákazník zaškrtnutím políčka vedle obsahu Podmínek potvrzuje, že se seznámil s těmito Podmínkami. To znamená souhlas s Podmínkami a souhlas se zpracováním osobních údajů Zákazníka za podmínek stanovených těmito Podmínkami.

2. Registrace se provádí vyplněním a přijetím registračního formuláře dostupného na webové stránce: https://konsimo.cz.

3. Smlouva mezi Prodávajícím a Zákazníkem je uzavřena okamžikem účinného schválení transakce Zákazníkem prostřednictvím Objednávkového formuláře v záložce OnlineShop a odesláním potvrzení o uzavření smlouvy na e-mailovou adresu Zákazníka. . V případě nákupu na aukčním portálu – smlouva mezi Prodávajícím a Zákazníkem je uzavřena poté, co Zákazník splní požadavky stanovené předpisy příslušného aukčního portálu. Platby za Zboží a Službu SERVICE PACK se provádějí předem bankovním převodem prostřednictvím platebních metod dostupných na daném aukčním webu nebo záložce OnlineShop, prostřednictvím Systému PayU.PL.

Po zaúčtování částky požadované za Zboží a Službu (za předpokladu, že byla objednána) Prodávající spustí službu SERVISNÍ PACK, v rámci které – nejpozději do 24 hodin ode dne zaúčtování výše uvedených poplatků – Oddělení Service Pack bude kontaktovat Zákazníka za účelem stanovení termínu dodání Zboží a provedení dalších Služeb objednaných Zákazníkem.

4. Prodávající dodává objednané Zboží vlastní dopravou nebo prostřednictvím jiné třetí strany. Osobní odběr Zákazníkem objednaného Zboží ze Skladu Konsimo je možný pouze po předchozí domluvě s Prodávajícím. Prodávající vydá Zákazníkovi Zboží na určeném místě a nepodílí se na nakládce vozidla Zákazníka.

5. Prodávající si vyhrazuje právo zasílat v rámci jedné objednávky prostřednictvím dvou různých třetích stran za předpokladu, že každý kus Zboží skládající se z několika balíků bude vždy dodán prostřednictvím jedné třetí osoby v rámci jedné zásilky.

6. Lhůta pro vyřízení objednávky se počítá ode dne zaúčtování platby Zákazníka Prodávajícím a pokud Zákazník akceptuje Prodávajícím uvedený termín dodání Zboží, je to maximálně 7 po sobě jdoucích pracovních dnů. V průběhu plnění Služby bude Prodávající Zákazníka kontaktovat a informovat ho o plánovaném termínu dodání Zboží.

7. Zákazník je odpovědný za ověření rozměrů zakoupeného nábytku z hlediska možnosti jeho vnesení do domu/bytu, před zadáním objednávky.

8. Zákazník je povinen u zakoupené služby zajistit, aby se zakoupené zboží vešlo do dveřního otvoru v domě/bytě zákazníka, na schodiště a ve výtahu bez nutnosti demontáže či vybalování nábytku.

9. Prodávající neodpovídá za chyby v posouzení velikosti zásilek mající za následek nemožnost dodat nábytek v originálním balení, k čemuž dochází po vyhrazených komunikačních trasách v budově, aniž by byl Zákazník vystaven riziku ztráty zdraví nebo poškození. k nábytku. Nestandardní požadavky budou vyžadovat individuální posouzení možnosti a ocenění nákladů na poskytnutí takové služby, přičemž Prodávající má právo realizaci takové objednávky odmítnout.

10. Zákazník je dále povinen chránit komunikaci vedoucí od vstupu do místnosti (stěny, stropy, podlahy), do které bude nábytek přivážen, před mechanickým poškozením a nečistotami, které mohou vzniknout vnášením nábytku.

11. Zákazník je povinen zkontrolovat doručenou zásilku včas a způsobem přijatým pro zásilky konkrétního druhu.

12. V případě jakéhokoli poškození zásilky je nutné neprodleně informovat Prodávajícího o nesrovnalostech vyplývajících z vadné dodávky.

13. V případě poškození zásilky při přepravě by měl zákazník, aby mohl uplatnit nároky vyplývající z nesprávně provedené přepravy zásilky, (v souladu se zákonem dle § 2944 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník)

1) požádat dopravce o sepsání protokolu o škodě (pokud protokol není sepsán z podnětu dopravce), protokol o škodě musí být podepsán zákazníkem i dopravcem a datum sepsání protokolu musí být uvedeno stejné jako datum převzetí zásilky.

2) v nepřítomnosti zákazníka by měl dopravce zajistit (nutné sepsat protokol) za přítomnosti osob jím přizvaných k této činnosti.

3) je-li po doručení zásilky zjištěna ztráta nebo poškození, které nelze při převzetí zvenčí postřehnout, zjistí dopravce stav zásilky na požádání, nahlásí jej ihned po zjištění poškození, nikoli však nejpozději do 7 dnů ode dne převzetí zásilky.

4) protokol podepisují osoby podílející se na zjišťování stavu zásilky, pokud oprávněná osoba nesouhlasí s obsahem protokolu, může do něj uvést výhradu s odůvodněním; v případě odmítnutí podpisu protokolu oprávněným dopravcem v něm dopravce uvede skutečnost a důvody odmítnutí, oprávněná osoba obdrží kopii protokolu zdarma.

5) nevyplývá-li ze zjištění protokolu, provedeného na žádost oprávněného, poškození zásilky nebo pouze poškození dříve zjištěné dopravcem, nese poplatky uvedené v sazebníku oprávněný.

6) v případě potíží se zjišťováním údajů týkajících se doby, druhu, velikosti nebo příčiny škody stanoví tyto údaje odborník jmenovaný dopravcem po projednání s oprávněnou osobou.

7) vymáhání nároků v soudním řízení podle zákona dle § 2944 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, jsou oprávněna oprávněná osoba po neúspěšném vyčerpání reklamačního řízení a dopravce – po neúspěšné výzvě k úhradě.

a) poté, co zákazník obdrží vyplněný a podepsaný (dle výše uvedených pravidel) protokol o škodě, zašle zákazník sken tohoto dokumentu na e-mailovou adresu konsimo@konsimo.cz, dále se doporučuje pořídit fotografie poškození zásilky a zašlete je na výše uvedenou e-mailovou adresu.

b) v případě doručení poškozené zásilky a přání ji vrátit musí být Zboží řádně zajištěno, aby bylo chráněno před případným dalším poškozením nebo zničením.

1. Neuplatnění práv ze zákona o přepravě Zákazníkem není podmínkou pro to, aby Konsimo posoudila stížnost Zákazníka.

2. Pro vyzvednutí zakoupeného Zboží musí Zákazník předložit doklad potvrzující objednávku, který obdržel elektronicky e-mailem.

3. Podpis Zákazníka na Přepravním listu nebo PL se rovná potvrzení souladu dodaného Zboží s Objednávkou zadanou Zákazníkem.

4. Prodávající nenabízí možnost osobního odběru zakoupeného Zboží,

5. V případě, že z důvodů na straně Zákazníka nebude možné účinné doručení Zboží na adresu uvedenou Zákazníkem, Prodávající zajistí zanechání oznámení u dveří místa, kam mělo být Zboží doručeno.

6. Zákazník je povinen neprodleně kontaktovat dopravce, a to ve lhůtě uvedené v oznámení.

7. Další termín a místo dodání Zboží určí Zákazník a Přepravce.

8. Zákazník uhradí Prodávajícímu náklady na každý pokus o dodání Zboží uskutečněný v souladu s ujednáním Zákazníka a Přepravce, k jehož selhání došlo z důvodů přičitatelných Zákazníkovi.

9. Zákazník uhradí Prodávajícímu náklady na vrácení Zboží společnosti Konsimo pokaždé po neúspěšném pokusu o doručení Zboží Klientovi, pokud důvody pro nedodání Zboží vyplývají z okolností, které lze přičíst Klientovi.

§ 6. VRÁCENÍ / ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Prodávající umožňuje spotřebiteli odstoupit od této smlouvy do 30 dnů bez udání důvodu.

Lhůta pro odstoupení od smlouvy uplyne po 30 dnech ode dne:

a) převzetí věci Spotřebitelem – v případě prodeje jednoho produktu; ve kterém jste získali věc do držení nebo ve které třetí strana jiná než dopravce a vámi určená věc získala do držení

b) převzetí poslední položky, šarže nebo části Spotřebitelem – v případě nákupu velkého množství zboží, které je dodáváno samostatně, v dávkách nebo po částech; ve kterém jste získali do vlastnictví poslední položku nebo část nebo ve které třetí strana jiná než dopravce, kterou jste označili, získala do držení poslední položku nebo část

c) převzetí první věci Spotřebitelem – jde-li o smlouvu o pravidelném doručování věcí na dobu určitou;

d) uzavření smlouvy – u ostatních smluv.

Pro uplatnění práva na odstoupení od smlouvy musíte informovat Konsimo spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa se sídlem v Poznani, ul. Marcelińska 90, 60 – 324 Poznań, tel. +420 228 880 930, e-mail: konsimo@konsimo.cz o vašem rozhodnutí odstoupit od této smlouvy jednoznačným prohlášením (např. dopis zaslaný poštou, faxem nebo e-mailem ).

Můžete použít vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, ale nemusíte. Formulář pro odstoupení od smlouvy nebo jakékoli jiné jednoznačné prohlášení můžete také vyplnit a odeslat elektronicky. Všechny formuláře jsou k dispozici na našich webových stránkách https://konsimo.cz/. Pokud této možnosti využijete, obratem vám zašleme potvrzení o přijetí informace o odstoupení od smlouvy na trvanlivém nosiči (například dopis zaslaný poštou, faxem nebo e-mailem).

Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy postačí, když před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy zašlete informaci o uplatnění svého práva na odstoupení od smlouvy.

Doplňující informace:

1. U tvrdého nábytku (stoly, komody, kontejnery, postele, nástěnné skříňky, nástavce, police, police, stoly, stoly, skříně, šatní skříně, vitríny) jsou trvalé spoje, které po přišroubování a následném odšroubování znemožňují návrat k původní verzi produktu.

2. Nábytek má velkou váhu a velikost. Jedná se o velké rozměry, které svou velikostí patří mezi nestandardní zásilky. Nábytek také není příruční zavazadlo. Může mít rozměry 250x150x100 cm a vážit 50-150 kg! Nelze tedy srovnávat zásilku s nábytkem se standardním balíkem s objednaným kusovým zbožím.

3. Dle zákona č. 89/2012 Sb. Zákon občanský zákoník, odpovídá spotřebitel za snížení hodnoty věci, které vzniklo v důsledku použití věci nad rámec toho, co je nutné k zjištění její povahy, vlastností a funkčnosti.

§4 Právo na odstoupení od kupní smlouvy

Odstoupíte-li od této smlouvy, vrátíme vám všechny platby, které jsme od vás obdrželi, včetně nákladů na dodání zboží (kromě dodatečných nákladů vyplývajících z vámi zvoleného způsobu doručení jiného než nejlevnějšího nabízeného standardního doručení námi), neprodleně a v každém případě nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy jsme byli informováni o vašem rozhodnutí uplatnit právo na odstoupení od této smlouvy. Platbu vrátíme pomocí stejného platebního prostředku, který jste použili při původní transakci, pokud jste se výslovně nedohodli jinak; v žádném případě vám v souvislosti s tímto vrácením nebudou účtovány žádné poplatky.

Prodávající může zadržet vrácení platby přijaté od Spotřebitele, dokud neobdrží věc zpět nebo dokud Spotřebitel nepředloží doklad o jejím vrácení, podle toho, co nastane dříve. Poskytněte nám prosím doklad o zaslání zboží zpět zasláním uvedeného dokladu na následující adresu: konsimo@konsimo.cz.

Platbu vrátíme stejným platebním prostředkem, který jste použili při původní transakci, pokud jste se výslovně nedohodli jinak.

Budete muset nést přímé náklady na vrácení zboží, tedy vrátit zboží na vlastní náklady na následující adresu: MAGAZYN KONSIMO, ul. Czarnieckiego 56, 62-040 Puszczykowo. Výše těchto nákladů se odhaduje maximálně na přibližně XXX Kč (slovy XXX korun českých).

Odpovídáte pouze za snížení hodnoty věci v důsledku jejího používání jiným způsobem, než bylo nutné ke zjištění povahy, vlastností a funkce věci.

Pokud jste požádali o zahájení poskytování Služeb v oblasti přivezení nebo montáže nábytku před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, zaplatíte nám částku úměrnou rozsahu poskytovaných Služeb do doby, než nás informujete o odstoupení od smlouvy.

V případě využití práva na odstoupení od smlouvy odpovídáte pouze za snížení hodnoty věci v důsledku jejího použití jiným způsobem, než bylo nutné ke zjištění povahy, vlastností a fungování věci. V případě vrácení poškozeného Zboží nebo Zboží vykazujícího známky opotřebení přesahující limity běžného použití, může Konsimo účtovat Zákazníkovi náhradu nákladů na poškození nebo opotřebení Zboží, přičemž částka takové náhrady může být odečtena z prodeje cena, která má být vrácena zákazníkovi.

Právo na odstoupení od smlouvy uzavřené spotřebitelem je vyloučeno v případě smluv:

1) za poskytování služeb, pokud podnikatel službu plně plnil s výslovným souhlasem spotřebitele, který byl před zahájením poskytování služby informován, že po provedení služby podnikatelem ztratí právo na odstoupit od smlouvy;

2) u nichž cena nebo odměna závisí na výchylkách finančního trhu, které nemá podnikatel pod kontrolou a ke kterým může dojít před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy;

3) ve které je předmětem služby věc speciálně vyrobená podle specifikací spotřebitele nebo sloužící k uspokojení jeho individuálních potřeb;

4) ve které je předmětem služby věc, která se rychle kazí nebo má krátkou dobu použitelnosti;

5) ve které je předmětem služby věc dodávaná v uzavřeném obalu, kterou nelze po otevření zásilky vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů, byla-li zásilka po doručení otevřena;

6) ve které jsou předmětem služby věci, které jsou po dodání svou povahou neoddělitelně spojeny s jinými věcmi;

7) ve které jsou předmětem služby alkoholické nápoje, jejichž cena byla dohodnuta při uzavření kupní smlouvy a jejichž dodání se může uskutečnit až po 30 dnech a jejichž hodnota závisí na výchylkách trhu, na kterých podnikatel nemá kontrolu;

8) ve kterém spotřebitel výslovně požadoval, aby se k němu podnikatel dostavil kvůli neodkladné opravě nebo údržbě; v případě, že podnikatel poskytuje další doplňkové služby, než které požaduje spotřebitel, nebo dodává věci jiné než náhradní díly nutné k provedení opravy nebo údržby, má spotřebitel v souvislosti s doplňkovými službami nebo věcmi právo na odstoupení od smlouvy;

9) ve které jsou předmětem služby zvukové nebo obrazové záznamy nebo počítačové programy dodávané v uzavřeném obalu, pokud byl balíček po doručení otevřen;

10) na doručování novin, periodik nebo časopisů, s výjimkou smlouvy o předplatném;

11) uzavřené formou veřejné dražby;

12) na poskytování služeb v oblasti ubytování pro jiné než bytové účely, přepravy zboží, pronájmu automobilů, stravování, služeb souvisejících s volným časem, zábavou, sportovními nebo kulturními akcemi, je-li ve smlouvě uveden den nebo doba poskytování služeb ustanovení;

13) na dodání digitálního obsahu, který není zaznamenán na hmotném nosiči, pokud poskytování služby začalo s výslovným souhlasem spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy a poté, co jej podnikatel informoval o ztrátě právo na odstoupení od smlouvy.

§ 7. REKLAMACE (ODPOVĚDNOST PRODEJCE V ZÁRUČNÍ DOBĚ)

1. Prodávající odpovídá Zákazníkovi za fyzické a právní vady prodávaného Zboží (Služeb) za podmínek stanovených v ustanoveních občanského zákoníku, jakož i zákona o právech spotřebitele.

2. Má-li prodávané Zboží vady, má Zákazník právo u Prodávajícího uplatnit reklamaci. Na reklamaci se nevztahují vady vzniklé nesprávným používáním Zboží Zákazníkem. Zákazník má právo uplatnit reklamaci i v případě vadné Služby.

3. Zákazník uplatňuje reklamaci tak, že vyplní a včas odešle (na níže uvedenou e-mailovou nebo korespondenční adresu) Prodávajícímu reklamační formulář přiložený ke každému Zboží (poskytovanému spolu s plněním Objednané služby) zakoupeného u Prodávajícího nebo prostřednictvím poskytnutí údajů uvedených v obsahu výše uvedeného. reklamační formulář za podmínek uvedených výše. Vzor reklamačního formuláře je uveden v příloze č. 2 těchto Podmínek.

4. Pro posouzení reklamace je nutné správně vyplnit všechna pole reklamačního formuláře (nebo správně uvést údaje uvedené v obsahu reklamačního formuláře). Dále se doporučuje přiložit sken nebo kopii účtenky (faktury) dokládající nákupní transakci vadného Zboží (Služeb).

4a. Podání reklamace může usnadnit účtenka, není však nutné ji předkládat.

5. Vyplněný formulář (nebo údaje, jejichž oprávněnost vyplývá z obsahu reklamačního formuláře) spolu s kopií účtenky (faktury) nebo skenem (kopií) dokladu potvrzujícího nákup a fotografiemi poškozeného Zboží zaslány prodávajícímu na následující adresu: MAGAZYN KONSIMO, ul. Czarnieckiego 56, 62-040 Puszczykowo nebo jejich skeny by měly být zaslány na e-mailovou adresu konsimo@konsimo.cz.

6. Lhůta pro posouzení reklamace je 30 dnů ode dne, kdy prodávající obdrží správně vyplněný reklamační formulář (nebo správně uvedené údaje uvedené v bodě 5 tohoto odstavce) spolu s kopií účtenky (faktury) nebo skenu (kopie) dokladu potvrzujícího nákup. Odpověď na reklamaci je zaslána e-mailem na e-mailovou adresu uvedenou Zákazníkem.

7. Má-li prodávaná věc vady, může kupující podat prohlášení o snížení ceny nebo odstoupení od smlouvy, ledaže prodávající neprodleně a bez zbytečného obtíží kupujícího nevymění vadnou věc za věc bez vady nebo neodstraní vadu. Toto omezení neplatí, pokud již byla věc prodávajícím vyměněna nebo opravena nebo prodávající nesplnil povinnost vyměnit věc za věc bez vady nebo odstranit vadu.

8. Je-li kupující spotřebitel, může místo odstranění vady navrhované prodávajícím požadovat výměnu věci za bezvadnou, nebo místo výměny věci odstranění vady, pokud věc neuvede do soulad se smlouvou způsobem zvoleným kupujícím není možný nebo by vyžadoval nadměrné náklady ve srovnání se způsobem navrhovaným prodávajícím. Při posuzování překročení nákladů se přihlíží k hodnotě bezvadné věci, druhu a závažnosti zjištěné vady a také k nepohodlí, kterému by byl kupující vystaven jiným způsobem uspokojení nároku.

9. Snížená cena by měla být v takovém poměru k ceně vyplývající ze smlouvy, ve které zůstává hodnota věci s vadou k hodnotě věci bez vady.

10. Spotřebitel nemůže odstoupit od smlouvy, pokud je vada nepodstatná.

11. Zákazník je povinen vrátit reklamované zboží prodávajícímu na adresu: MAGAZYN KONSIMO, ul. Czarnieckiego 56, 62-040 Puszczykowo.

12. Prodávající odpovídá v rámci záruky, pokud je fyzická vada zjištěna do dvou let ode dne dodání věci Zákazníkovi.

13. Nárok na odstranění vady nebo výměnu prodané věci za věc bez vady se promlčí uplynutím jednoho roku ode dne zjištění vady. Je-li kupujícím Spotřebitel, nesmí promlčecí doba skončit před uplynutím dvou let ode dne dodání věci kupujícímu.

14. Ve lhůtách uvedených v odd. 13 výše může kupující podat prohlášení o odstoupení od smlouvy nebo snížení ceny z důvodu vady prodávané věci. Požadoval-li kupující výměnu věci za věc bez vady nebo odstranění vady, začíná lhůta pro podání prohlášení o odstoupení od smlouvy nebo o slevě z ceny marným uplynutím lhůty pro výměnu věci nebo odstranění vady. vada.

15. V případě, že se některé z práv ze záruky bude uplatňovat u soudu nebo rozhodčího soudu, staví se lhůta pro uplatnění ostatních práv kupujícího v tomto ohledu až do pravomocného skončení řízení.

16. Ustanovení těchto Pravidel uvedená v odst. Na mediační řízení se přiměřeně použije čl. 15 výše s výhradou, že lhůta pro uplatnění ostatních záručních práv kupujícího počíná běžet ode dne zamítnutí schválení smíru uzavřeného před zprostředkovatelem nebo neúčinného ukončení mediace soudem.

17. Jsou-li vadné pouze některé z prodávaných věcí a lze je oddělit od věcí bez vad, bez újmy pro obě strany, je právo kupujícího na odstoupení od smlouvy omezeno na věci vadné.

18. Uplyne-li prodávajícím nebo Prodávajícím určená doba použitelnosti věci po dvou letech ode dne dodání věci Kupujícímu, odpovídá Prodávající v rámci záruky za fyzické vady věci zjištěné před uplynutím této lhůty.

19. Kupující, vůči němuž třetí osoba uplatňuje nároky týkající se prodávané věci, je povinen tuto skutečnost neprodleně oznámit Prodávajícímu a předvolat jej k účasti ve věci. Pokud tak neučinil a třetí osoba dosáhla příznivého rozhodnutí, zprostí se prodávající odpovědnosti ze záruky za právní vadu v rozsahu, v jakém byla jeho účast v řízení nezbytná k prokázání, že nároky třetí osoby byly zcela, resp. částečně neopodstatněné.

20. V případě prodeje mezi podnikateli ztrácí kupující práva ze záruky, pokud si věc neprohlédl včas a způsobem, který je u věcí tohoto druhu přijat, a neoznámil neprodleně Prodávajícímu vadu, a pokud vada nebyla zjištěna. vyšel najevo až později – pokud neoznámil Prodávajícímu ihned po jeho zjištění.

Ke splnění výše uvedené lhůty postačí zaslat oznámení o závadě před jejím uplynutím.

21. Přijetí reklamace se rovná závazku společnosti Konsimo uhradit náklady na dodání reklamovaného Zboží v nejnižší výši nákladů na dopravu Zboží realizované společností Konsimo.

22. Na základě obsahu článku 14.1 nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 Konsimo poskytuje údaje na elektronický odkaz platformy ODR: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

Dodatečné informace:

Podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele o mimosoudním řešení spotřebitelských sporů v následujícím znění:

1. Nestanoví-li zvláštní ustanovení jinak, je podnikatel povinen odpovědět na stížnost spotřebitele do 30 dnů ode dne jejího obdržení.
2. Neodpověděl-li podnikatel na reklamaci ve lhůtě uvedené v odst. 1 písm. 1, má se za to, že reklamace byla přijata.
3. Podnikatel poskytuje spotřebiteli odpověď na reklamaci v listinné podobě nebo na jiném trvalém nosiči.

§ 8. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

1. Osobní údaje poskytnuté Zákazníkem zpracovává KONSIMO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością spółka komandytowa se sídlem v Poznani, ul. Marcelińska 90, 60 – 324 Poznań, zapsaná v rejstříku podnikatelů Národního soudního rejstříku vedeném Okresním soudem Poznań – Nowe Miasto a Wilda v Poznani, 8. obchodní oddělení Národního soudního rejstříku pod číslem KRS: 0000539891, DIČ: 7792427567 | IČO: 360618149, tel.: +420 228 880 930, e-mail: konsimo@konsimo.cz, který je jejich správcem. Osobní údaje poskytnuté při nákupu budou použity pouze za účelem vyřízení objednávky Zákazníka a realizace práv a povinností Prodávajícího a Zákazníka vyplývajících z podané Objednávky.

2. Osobní údaje nejsou zpřístupňovány jiným subjektům pro marketingové účely.

3. Pokud jste souhlasili se zasíláním newsletteru od společnosti Konsimo „přihlášením k odběru newsletteru“, vámi poskytnutá e-mailová adresa bude použita pro marketingové účely vlastních produktů společnosti Konsimo. Souhlas lze vzít kdykoliv zpět, například zasláním e-mailu na adresu: konsimo@konsimo.cz s informací o odvolání souhlasu. Pro marketingové účely jsou údaje zpracovány pouze s předchozím souhlasem Zákazníka.

4. Osobní údaje mohou být předány třetím stranám, tedy dopravcům ve smyslu zákona Zákon č. 110/2019 Sb. za účelem a v rozsahu nezbytném k provedení Objednávky.

5. Kromě výše uvedených případů předání osobních údajů třetím osobám se předání uvedených údajů uskuteční pouze v případě, že povinnost tak učinit vyplývá z obecně platných právních předpisů.

6. Zákazník je oprávněn kontrolovat zpracovávané údaje, které se ho týkají, a zejména získat přístup k jím poskytnutým osobním údajům a opravovat je, jakož i požadovat odstranění poskytnutých osobních údajů.

7. Předání osobních údajů v rozsahu uvedeném v těchto Pravidlech a dokumentech k nim připojených je dobrovolné, avšak nezbytné k realizaci práv a povinností Prodávajícího a Zákazníka vyplývajících z úspěšně zadané Objednávky.

8. Svěřené osobní údaje jsou uchovávány a zabezpečeny v souladu s obecně platnými právními předpisy.

9. Internetový obchod při používání Webu automaticky neshromažďuje žádné údaje, kromě údajů obsažených v cookies. Cookies jsou malé textové soubory zasílané internetovým obchodem a uložené ve vašem počítači, které obsahují určité informace související s vaším používáním webových stránek a internetového obchodu. Soubory cookie používané internetovým obchodem mohou být dočasné nebo trvalé. Dočasné soubory cookie se vymažou při zavření prohlížeče, zatímco trvalé soubory cookie se ukládají také po ukončení používání webové stránky a používají se k uložení informací, jako je vaše heslo nebo přihlašovací jméno, což zrychluje a usnadňuje používání webové stránky.

Internetový obchod používá soubory cookie uvedené níže pro následující účely:

1. Správce používá Vlastní soubory cookie pro následující účely:

a. Konfigurace služby

I. přizpůsobení obsahu stránek Webu preferencím Uživatele a optimalizace používání stránek Webu.

II. rozpoznání zařízení uživatele webových stránek a jeho umístění a řádné zobrazení webové stránky, přizpůsobené jeho individuálním potřebám;

III. zapamatování nastavení zvoleného Uživatelem a personalizace uživatelského rozhraní, např. z hlediska zvoleného jazyka nebo regionu, ze kterého Uživatel pochází,

IV. zapamatování historie navštívených stránek na webu za účelem doporučování obsahu,

V. velikost písma, vzhled webu atp.

b. Autentizace uživatele na webu a zajištění relace uživatele na webu

I. udržování relace Uživatele Webu (po přihlášení), díky které Uživatel nemusí znovu zadávat přihlašovací jméno a heslo na každé podstránce Webu;

II.správná konfigurace vybraných funkcí Webu, umožňující zejména ověření pravosti relace prohlížeče.

III.optimalizace a zefektivnění služeb poskytovaných Správcem.

c. Implementace procesů nezbytných pro plnou funkčnost webových stránek:

I. přizpůsobení obsahu stránek Webu preferencím Uživatele a optimalizace používání stránek Webu. Tyto soubory umožňují zejména rozpoznat základní parametry Zařízení Uživatele a správně zobrazit webové stránky, přizpůsobené jeho individuálním potřebám;

II.správné zacházení s affiliate programem, umožňující zejména ověření zdrojů přesměrování Uživatelů na webové stránky Webu.

d. Zapamatování polohy uživatele

I. správná konfigurace vybraných funkcí Webu umožňující zejména úpravu informací poskytovaných Uživateli s přihlédnutím k jeho poloze.

e. Analýzy a výzkum, stejně jako audit publika

I. vytváření anonymních statistik, které pomáhají porozumět tomu, jak uživatelé webových stránek používají webové stránky, což umožňuje zlepšit jejich strukturu a obsah;

f. Poskytování reklamních služeb

I. úprava inzerce produktů a služeb prezentovaných prostřednictvím Webu

g. Zajištění bezpečnosti a spolehlivosti webových stránek

2. Správce používá Vlastní soubory cookie pro následující účely:

a. shromažďování obecných a anonymních statických dat prostřednictvím analytických nástrojů, např. Google Analytics,

b. prezentace reklam přizpůsobených preferencím Uživatele pomocí online reklamního nástroje,

c. používání interaktivních funkcí k popularizaci webu pomocí stránek sociálních sítí:

I.Facebook.com

II.plus.google.com

V každém případě můžete zablokovat instalaci souborů cookie nebo smazat trvalé soubory cookie pomocí příslušných možností vašeho webového prohlížeče. V případě problémů vám doporučujeme použít soubor nápovědy prohlížeče nebo kontaktovat výrobce prohlížeče, který používáte.

§ 9. OCHRANA AUTORSKÝCH PRÁV

1. Obsah webových stránek www.konsimo.cz je majetkem společnosti KONSIMO spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. se sídlem v Poznani. Veškerá osobní a vlastnická autorská práva k jakýmkoli prvkům on-line obchodu (text, grafika, vzhled stránky atd.) jsou vyhrazena. Webové stránky a všechny jejich prvky jsou chráněny zákonem, zejména zákonem Zákon č. 121/2000 Sb. Zákon o právu autorském, o právech souvisejících s právem autorským a o změně některých zákonů a zákonem 89/2012 Sb. Zákon občanský zákoník, Oddíl 2, Nekalá soutěž § 2976.

2. Označení www.konsimo.cz spolu se subdoménami a dalšími ochrannými známkami použitými na webových stránkách jsou ochrannými známkami chráněnými ustanoveními zákona 441/2003 Sb. Zákon o ochranných známkách. A zákonem 89/2012 Sb. Zákon občanský zákoník, Oddíl 2

§ 10. OSTATNÍ USTANOVENÍ

1. Každý zákazník má právo zmocnit třetí osobu k účasti na realizaci transakce. Toto zmocnění musí být písemné a podepsané osobou zmocňující třetí osobu.

2. KONSIMO Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp. k. je oprávněna provádět změny těchto Podmínek. Upravené Podmínky budou k dispozici na webových stránkách www.konsimo.cz. Změna Podmínek nebude mít vliv na práva a povinnosti Zákazníka a Prodávajícího, které uvedené subjekty získaly před tím, než změny Podmínek vstoupily v platnost.

3. Bez ohledu na změny v obsahu Podmínek je Zákazník povinen zdržet se poskytování nezákonného obsahu.

4. Tyto Podmínky nabývají účinnosti dnem 16. ledna 2016.

Příloha. č. 1 Prohlášení o odstoupení od smlouvy

Místo, datum …………………………………………

………………………………………

Jméno spotřebitele (spotřebitelů)

………………………………………………………………………………

………………………………………………………………………………

Adresa spotřebitele

MAGAZYN KONSIMO

ul. Czarnieckiego 56

62-040 Puszczykowo

Prohlášení o odstoupení od smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory

Já/my (*)………………………….…………… tímto informujeme/my (*) informujeme/informujeme (*) o svém/našem (*) odstoupení od kupní smlouvy na následující položky (*) …… …………………………..……

smlouva na dodávku následujících položek(*) …………………………………………………………………..

smlouva na konkrétní úkol spočívající v provedení následujících položek / na poskytnutí následující služby(*)…………………………………………………………………………… …………………………………………………………………..

Datum uzavření smlouvy1/převzetí zboží2(*)…………………………………………..……………….

……………………………………

Podpis spotřebitele (spotřebitelů)*

(*) Nehodící se škrtněte

1, uveďte, zda se smlouva týkala poskytování služeb

2, uveďte, zda se smlouva týkala koupě zboží

* podpis spotřebitele je vyžadován pouze při vrácení vyplněného formuláře v listinné podobě

OBCHODNÍ PODMÍNKY PRODEJE KONSIMO

OBCHODNÍ PODMÍNKY PRODEJE Konsimo.docx

OBCHODNÍ PODMÍNKY AMBASADOR Konsimo