200Kč na nákup!
Přihlaste se k odběru newsletteru a získejte slevu 200 Kč na všechny výrobky KONSIMO od hodnoty košíku minimálně 1000 Kč! Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním svých osobních údajů pro marketingové účely.
JAK PODAT REKLAMACI?
Prodávající:
Konsimo S.R.O, Kurzova 2222/16 PRAHA 13 – STODŮLKY, 155 00 PRAHA 515
Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady
Místo a způsob podání reklamace
Reklamaci můžete uplatnit zasláním popisu problému e-mailem na adresu reklamace@konsimo.cz nebo poštou na adresu: Konsimo S.R.O, Kurzova 2222/16 PRAHA 13 – STODŮLKY, 155 00 PRAHA 515. Samotný výrobek však zašlete prosím na následující adresu pro vrácení zboží: Paxy – Konsimo, ul. Vratimovská 681/80, 71900 Ostrava – Kunčice. Reklamované zboží nezasílejte na dobírku, jakékoliv takto vracené zboží nepřijímáme.
Reklamované zboží nezasílejte na dobírku, jakékoliv takto vracené zboží nepřijímáme.
K odstranění vady převezme prodávající věc na vlastní náklady.
Podmínky pro reklamace
Podmínky pro reklamace jsou popsány v obchodních podmínkách obchodu.
Kupující může vytknout vadu, která se na věci projeví v době dvou let od převzetí.
Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud vadu sám způsobil.
Přihlaste se k odběru newsletteru a získejte slevu 200 Kč na všechny výrobky KONSIMO od hodnoty košíku minimálně 1000 Kč! Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním svých osobních údajů pro marketingové účely.
Ve společnosti Konsimo víme, jak důležitý je čas, a proto odesíláme "hotové" výrobky z našeho skladu přímo k zákazníkovi během několika dní.
Čísla nelžou a my se můžeme pochlubit mnoha oceněními v anketách o kvalitu služeb zákazníkům.
Respektujeme práva našich zákazníků, a proto je možné zakoupené zboží vrátit až do 30 dnů.
Nádobí dodáváme do 48 hodin. Nábytek z našeho skladu dodáváme do 7 dnů.