JAK PODAT REKLAMACI?

Prodávající:

Konsimo S.R.O, Kurzova 2222/16 PRAHA 13 – STODŮLKY, 155 00 PRAHA 515

Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady

 

Místo a způsob podání reklamace

Reklamaci můžete uplatnit zasláním popisu problému e-mailem na adresu reklamace@konsimo.cz nebo poštou na adresu: Konsimo S.R.O, Kurzova 2222/16 PRAHA 13 – STODŮLKY, 155 00 PRAHA 515. Samotný výrobek však zašlete prosím na následující adresu pro vrácení zboží: Paxy – Konsimo, ul. Vratimovská 681/80, 71900 Ostrava – Kunčice. Reklamované zboží nezasílejte na dobírku, jakékoliv takto vracené zboží nepřijímáme.

Reklamované zboží nezasílejte na dobírku, jakékoliv takto vracené zboží nepřijímáme.

K odstranění vady převezme prodávající věc na vlastní náklady.

 

Podmínky pro reklamace

Podmínky pro reklamace jsou popsány v obchodních podmínkách obchodu.

Kupující může vytknout vadu, která se na věci projeví v době dvou let od převzetí.

Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud vadu sám způsobil.